The Flame in the Flood
Nå med muligheten til å se regissørens kommentarer i undertekst i spillet. The Flame in the Flood: Complete Edition er et overlevelsesspill der en jente og hunden hennes reiser til fots og på en flåte ned en prosessuelt generert elv. Let etter ressurser, lag verktøy, bekjemp sykdommer, unngå det farlige dyrelivet og, viktigst av alt, hold deg frisk i en farlig villmark. Complete Edition inneholder ulike spillforbedringer og en modus med regissørens kommentarer. The Flame in the Flood har også et originalt lydspor skapt av den anerkjente countryrockeren Chuck Ragan med The Camaraderie, The Fearless Kin og andre spesielle gjester.