Dear Esther: Landmark Edition
«En øde øy ... en forsvunne mann ... minner om et dødelig krasj ... en bok skrevet av en døende eventyrer.» Det kritikerroste Dear Esther er endelig tilgjengelig for Xbox One. Dear Esther tar deg med til en vakker verden på en øde øy et eller annet sted i de ytre Hebridene. I starten hører du en stemme som leser utdrag fra et brev: «Kjære Esther ...» Deretter begynner en reise gjennom et av de senere års mest originale førstepersonsspill. I stedet for tradisjonell spilling prioriterer Dear Esther en ren historiedrevet opplevelse hvor vakre omgivelser smelter sammen med et fantastisk lydspor for å formidle en sterk historie om kjærlighet, tap, skyld og frelse. Dear Esther: Landmark Edition inneholder modusen «Regissørens kommentarer», som lar spillerne utforske øya og finne ut hvor inspirasjonen til spillet kom fra, og hvordan det ble laget av The Chinese Room og Rob Briscoe.