The Witness
Du våkner alene på en underlig øy full av gåter som både vil forundre og utfordre deg. Du husker ikke hvem du er, og du husker ikke hvordan du kom hit, men det er én ting du kan gjøre: utforske øya for å finne ledetråder, få hukommelsen tilbake og på et eller annet vis finne veien hjem igjen. The Witness er et spill for én spiller, som foregår i en åpen verden med flere titall områder å utforske og flere enn 500 oppgaver å løse. Dette er et spill der intelligensen din som spiller respekteres, og der du ikke kaster bort tid på unødvendig innhold. Alt tjener en hensikt: Hver av oppgavene tilfører noe nytt. Dette er i sannhet et spill som er rikt på ideer.