Rivals of Aether
Rivals of Aether er et indie fighting-spill, satt i en verden hvor krigende sivilisasjoner maner frem kraften av Ild, Vann, Luft og Jord. Spill med opp til fire spillere lokalt, eller opp til to spillere på nett.