Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Legg ut på et mystisk eventyr i en glemt fjellandsby som er regjert av en udødelig trollmann. Kan du avsløre hemmeligheten hans? Utforsk en forhekset verden full av dverger, gjenferd, magiske dyr og andre mystiske skapninger som er hentet fra øst-europeiske folkeeventyr. Avgjørelsene dine vil påvirke både skjebnen til spillfigurene og spillets slutt.