Air Guitar Warrior for Kinect
Air Guitar Warrior oser av rock. Det er delvis et skrollende skytespill, delvis et musikkspill, og du styrer musikken! Inneholder 19 spesialskrevne låter av Mr. Fastfinger og Samppa Siurala. Skyt kuler, lasere og lyn fra luftgitaren! Ri på dinosaurer, haier og jetdrevne krokodiller! Knus vikinger, romvesener, demoner og flyvende hodeskaller! Finn den legendariske sverdgitaren og kjemp mot Heavy Metal Zeus om førsteplassen i rockegudenes tempel!