Phar Lap - Horse Racing Challenge
DITT LIVS LØP! Opplev spenningen og dramaet i hesteløp, med stoltheten og prestisjen som ligger i å bygge en egen stall av vinnere. Lag historie, og bygg en lysere fremtid i PHAR LAP - Horse Racing Challenge! FILMATISK GRAFIKK viser realistiske hester, og fanger hendelsene i løpet med motion capture-animasjoner ONLINELØP lar deg konkurrere i sanntid mot andre spillere AVLE FREM VINNERHESTER med et inngående genetisk avlssystem GJØR VEDDEMÅL med vennene dine, og se løpene i sanntid. Opptil 8 spillere.