101 Ways To Die
I dette pusle- og plattformspillet spiller du assistenten til den gale forskeren Professor Splattunfuder – en forsker, oppfinner og våpenprodusent med en tvilsom mental helse. På slutten av karrieren hans har han dedikert seg til å lage en fryktelig «oppskriftsbok» som fokuserer hans fienders død og fordervelse – helst så stilig så mulig. En uheldig labulykke førte til at førsteutkastet hans ble ødelagt, og nå er det opp til deg å hjelpe ham å sette delene sammen igjen. Den onde professoren avlet fram hjelpeløse skapninger kalt splatter som bistår ham i å teste de fryktelige eksperimentene – og det er her du kommer inn i bildet. Med en morderisk kreativitet, et sjenerøst våpenutvalg, en grei fysikkunnskap og en stor dose vold mot de hjelpeløse splattene må du hjelpe professoren å skrive den klassiske oppskriftsboken på nytt … 101 måter å dø på!