Westerado: Double Barreled
Westerado: Double Barreled er Ostrich Banditos’ hyllest til de gamle spaghettiwesternfilmene om en grumsete fortid, dens konsekvenser, og å ta grep om din egen fremtid. Etter at familien din myrdes av en mystisk desperado, drar du ut i verden på jakt etter hevn. Så lenge du har det gamle skytejernet ditt kan du nemlig endelig ta skjebnen i tømmene – din egen så vel som andres. Når ord kommer til kort for å overtale en karakter, så trekk seksløperen og se hva som skjer. Du kan skyte hvem som helst, når som helst. Vær en frådende lovløs eller en iskald helgen, utforsk den åpne verdenen, møt på karakterer fra en variert rolleliste, og bestem deg for hvordan du ønsker at hevnhistorien skal utvikle seg. Egenskaper Spor opp desperadoen som myrdet familien din, og utforsk historiene til verdenens innbyggere. Oppdag alle mulighetene og skap din egen, unike historie hver gang du spiller. Ved hjelp av hest, skudd og trusler klorer du deg gjennom en diger Ville Vesten, utvidet med splitter nye miljøer som skogen, ørkenen og fjellene. Bad i vestsolen mens du nyter en verden bygget med de mest hardbarka pikslene på denne siden av Montezuma – for ikke å snakke om en utvidet western-spillmusikk, som byr på live-opptak av banjoer, trompeter, saloon-pianoer og mer til! SKYTERE! La våpenet føre ordet, siden du kan trekke og spenne hanen på det når som helst i løpet av en hvilken som helst samtale. Skyt hvem du vil, når du vil, uten unntak. Velg deg et favorittvåpen, enten det er en seksløper, en hagle eller til og med en tomahawk! Du kan ha flere lagringspunkt for å ta vare på fremgangen fra spilleøkt til spilleøkt, og utforske mer av den forgrenende fortellingen. Tekniske forbedringer kommer til å inkludere full understøtte av kontroller, samt 720p/1080p-skjermoppløsninger.