Warhammer: Chaosbane Magnus Edition
“Hold et øye med denne, for dette er Action-RPG av høy kvalitet” – Entertainment Buddha Magnus-utgaven inneholder grunnspillet, Deluxe Pack, Season Pass og tidlig tilgang til spillet. Season Pass gir deg tilgang til helt nytt ekstrainnhold som blir tilgjengelig etter at spillet slippes. Deluxe Pack inneholder: _ En gullbonus _ En pakke med 4 emotes til figuren din _ En pakke med 4 kjæledyr til figuren din I en verden herjet av krig og dominert av magi, er det du som må reise deg i kampen mot Chaos hordes. Spill alene eller opp til fire i samarbeidsmodus lokalt eller på nettet. Velg mellom fire klasser og forbered deg på episke kamper med noen av Old Worlds mest kraftfulle relikvier.