Pro Fishing Simulator
Det nærmeste du kommer ekte fiskeopplevelser! Pro Fishing Simulator er en autentisk sportsfiskesimulator for både nybegynnere og erfarne fiskere. Utforsk fritt verdens vakreste fiskeplasser og hal inn den beste fangsten ved å kombinere teknikk med det beste offisielle utstyret. – Reis til 9 forskjellige områder basert på ekte fiskeplasser verden rundt – fra Korsika til Schwarzwald og Colorado. – Mestre 6 forskjellige teknikker med forskjellig spillmekanikk: fluefiske, slukfiske, båtfiske … – Hele 79 fiskeslag med realistisk atferd. – Hundrevis av stenger, sneller og sluker fra offisielle merker: Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s, Strike King … – Opplæring på alle nivåer, fiske-wiki for å lære mer om hvert fiskeslag og over 100 utfordringer å bryne seg på. – Utfordringer med globale topplister, ukentlig og på sesongbasis.