Chess Ultra
Vi presenterer det mest imponerende sjakkspillet noensinne. Chess Ultra byr på spektakulær 4k-grafikk, sømløs flerspillermodus på nett og Grandmaster-godkjent kunstig intelligens som byr på den ultimate sjakkopplevelsen. Utforsk en rekke intrikate omgivelser og velg blant et utvalg av ikoniske sjakksett, som er utformet med både den moderne og tradisjonelle sjakkspilleren i bakhodet. Uansett om du er nybegynner eller sjakkveteran – Chess Ultra har noe å tilby spillere uavhengig av alder og evner. - Fantastisk grafikk og vakre sjakksett i 4K-oppløsning - 10 Grandmaster-godkjente nivåer med kunstig intelligens - Intuitiv og forbedret flerspiller på nett og lokalt med ELO-rangeringssystem - Omfattende tidskontroller, med Classical, Blitz og Marathon tilgjengelig på nett - Observer og konkurrer i offisielle Ripstone-turneringer - Vis frem ferdighetene dine i over 80 sjakkoppgaver - Dra tilbake i tid og vinn de største historiske kampene - Dype veiledninger som hjelper deg å bli bedre Sjakk har aldri sett så bra ut!