Fishing Sim World: Pro Tour + Quad Lake Pass sammen til en kjempegod pris. Fishing Sim World: Pro Tour har en autentisk karriere-modus hvor du jobber deg opp til å bli en elitefisker. Konkurrer mot over 100 av de beste fiskerne på planeten, inkludert Ali Hamidi og Scott Martin, på tvers av karpe-, abbor- og rovfiske. Lås opp sponsortilbud, få karriereinntekter og følgere på sosiale medier. Spill som du vil i tilpasset flerspiller og online-turneringer, mens du bruker utstyr fra over 50 partnere på ekte arenaer med 29 forskjellige arter av fisk som mål. Quad Lake Pass inkluderer ekstra 4 sjøer: Lake Williams, en abborinnsjø i California, Jezioro Bestii, en arena for rovfiske i Polen, Lake Arnold, en innsjø med abbor i Tennessee og Gigantica Road Lake, en fullstendig lisensiert karpeinnsjø i Frankrike.