Nidhogg 2
Reglene er enkle: Ta deg til den andre siden, og drep alle som står i veien for deg. Gjør fremragende pareringer og skjær strupen over på motstanderen, gjennomhull innvollene deres med piler, eller knus hjernene deres mellom tærne. Murken har ingenting til overs for ridderlighet. Nidhogg 2 er oppfølgeren til indiesuksessen fra 2014 og bygger videre på det prisbelønnede spillopplegget i forløperen. Nå får du dessuten flere våpen og brett å mestre og mulighet til å tilpasse spillfiguren fra topp til tå, og alt skjer med det fengslende groteske designet til Toby Dixon som bakteppe. Med musikk fra artister som Mux Mool, Baths, Doseone, Osborne og Daedelus er dessuten soundtracket til Nidhogg 2 så bra at selv menyskjermene blir overveldende. Spillinnhold: – Utfordre datamaskinen eller venner til kamper én-mot-én. – Kjemp om topplasseringen i turneringer for åtte spillere. – Lær å mestre fire særpregede våpen. – Skap din egen stil med mulighet for full tilpasning av spillfiguren. – Ti faser – fra borger til Nidhoggs innvoller. – Forandre reglene ved å justere over ti ulike spillvariabler. – Matchmaking og private spill på nett.