Masters of Anima
Masters of Anima er et originalt eventyrspill der du får være med til den magiske verdenen Spark. Kjemp mot ondskapens styrker i strategipregede og actionfylte kamper der det er livsviktig å ta taktiske avgjørelser raskt. Påkall og styr armeer med opptil 100 Guardians enkelt gjennom det intuitive og innovative spillopplegget. Du er Otto, en Anima-læring med ufattelige krefter, og du jobber mot å bli mester så du endelig kan gifte deg med din trolovede Ana – som er tatt til fange av den grusomme Zahr og hans fryktinngytende Golems! Bruk Animas krefter til å mane frem en hær med magiske Guardians. I løpet av eventyret må du lære å styre nye typer Guardians, som alle har ulike ferdigheter som kommer til nytte når du skal utforske Spark og utfordre formidable bosser. Skaff nye krefter til både deg selv og Guardians, og bli en sann Anima-mester. Redd din trolovede – og kanskje hele verden!