Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme er et skytespill som kan beskrives som hurtig, hissig, heftig bevæpnet, skyt-først-still-spørsmål-senere og absolutt i høyeste gir! Hold deg fast i dette sykt fengende kjøretøysbaserte kampspillet som byr på tonnevis av kjøretøy, våpen, oppgraderinger, bonuser og områder. Gas Guzzlers Extreme er en spennende ny vri på bilkampopplevelsen ved at det omfavner lagbaserte kamper. Start med et kjøretøy som yter lavt og jobb deg oppover til de modellene som presterer bedre ved å tjene penger i en rekke heftige race og arenakamper. Nye spillmoduser, baner og kjøretøy låses opp ettersom du kommer videre i spillet. Ikke bare kan du utvikle kjøre- og kampferdighetene dine, men du kan også bruke de hardt opparbeidede pengene dine på å tilpasse kjøretøyet ditt så det matcher klanen din eller bare pimpe det for maksimal kulhet! Men det vil alltid være flere utfordringer på vei, for en zombie-apokalypse har inntatt verden! Vanligvis er dette dårlige nyheter for menneskeheten, men for deg er det bare positivt! Med et kjøretøy som er væpnet til det fulle og sinnsyke hjelpemidler strødd utover arenaen, så burde du være mer enn i stand til å utslette horder av vandøde. Men pass på, for denne hjernesultne gjengen kjemper tilbake og har egne våpen – og ikke glem at å kjøre på dem vil gjøre hjulene dine seige og glatte, som kan fort medføre at du blir hovedmåltidet på menyen … Gas Guzzlers Extreme er fullpakket med tonnevis av unik humor, personlighet og, viktigst av alt, innhold! Spillet byr på 12 spillmoduser, 42 baner, 12 arenaer, 8 forskjellige områder, 21 biler som kan tilpasses og oppgraderes med 12 unike våpentyper og 22 forskjellige typer zombier – så det er ikke mangel på ting å skape kaos med her!