Star Wars Republic Commando
Kaos har brutt ut over hele galaksen. Som lederen av en elitetropp med ’Republic Commandos’ er oppdraget ditt å infiltrere, kontrollere og utslette fienden. Troppen din følger ordrene du gir og jobber sammen som et sammensveiset, intelligent team. Du er lederen. De er våpenet.