Absolute Drift: Zen Edition
Dette er et kjøreopplevelse som ingen andre. Ta veien fra lærling til master streifer, mens du pusser opp dine ferdigheter i et vakker minimalistisk verden. Ta turen fra flyplasser og havner til ett flytende metropolis i søk av nye biler og utfordringer. Slapp av til over tre timer av elektronisk musikk av C41 og Nyte. Press deg selv til det ytterste på streife baner og ville fjellveier, mens du holder på å låse opp trofeer og elite Midnatts arrangementer. Streif langs fantomer av toppspillere, eller puss opp dine ferdigheter ved å slå til ditt eget fantomets skår. Dine kjøreferdigheter blir utfordret ved hvert sving helt til du endelig blir master streifer.