Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell
Saints Row IV: Re-Elected Etter å ha reddet verden fra et terroristangrep, blir lederen for 3rd Street Saints valgt til president i USA. Ting går rimelig greit inntil Zinyak, en krigsherre fra det ytre rom, angriper Det hvite hus og kidnapper hele regjeringen. Presidenten, som blir fanget i en simulasjon som forvrenger virkeligheten, og Saints må redde seg selv, jorden og hele galaksen. Det låter kanskje absurd allerede, men vi lover: det har bare så vidt begynt. Saints Row: Gat out of Hell I denne frittstående epilogen til Saints Row IV må du hjelpe Johnny Gat og Kinzie Kensington med å redde bossens sjel fra helvetes avgrunn i et eventyr som stinker svovel. Slakt demoner og bli kjent med historiske skikkelser i en åpen verden der et snakkende gevær og musikalnumre er hverdagskost. Ja, vi mener det.