The Council - Episode 1: The Mad Ones
The Mad Ones er den første episoden i The Council-sesongen med 5 episoder. Med Complete Season får du hele opplevelsen. The Council er et episodisk spill som ikke ligner noe annet. Dette er en ny vri på narrative eventyr, der valgene dine og figurens utvikling virkelig har innvirkning på historien. Du må ta vanskelige avgjørelser, men også utvikle en mengde ferdigheter for å påvirke historiens forløp. Konsekvensene er varige, og du kan ikke gå tilbake. Du må komme til bunns i en historie med intriger, manipulasjon og fengslende figurer som alle har egne, mørke hemmeligheter. Du har rollen som Louis de Richet, et medlem av et hemmelig samfunn, som blir invitert til en privat øy ved den engelske kysten i 1793. Sammen med ham ankommer en rekke gjester, blant annet Napoleon Bonaparte og George Washington. Det er ikke bare gjestene som er en gåte på øya – Richets mor er savnet, og alle de ulike fargerike figurene har egne skjulte agendaer.