The Living Dungeon
Bringe spenningen av å spille en dungeon turnering brettspill på skjermen din, i vakre grusomme detaljer. Det er egentlig ingenting som The Living Dungeon. Opp til 9 spillere kan ta del i en kamp av vettet, flaks og skulduggery. Overleve andre eventyrere, monstre, og dungeon seg gjennom kamp, agility eller dungeon manipulasjon. Bare de sterkeste, raskeste og smarteste overlever.