Funk of Titans
Funk of Titans er et spennende og avhengighetsskapende spill som er enkelt og morsomt å spille men vanskelig å mestre. Du styrer Perseus, sønn av Zevs og beskytter av Funken – den legendariske, hellige musikken. Spill deg gjennom den greske mytologien, hopp fra plattform til plattform med livet som innsats, samle funkplater, nedkjemp fiender, kle deg i episke drakter, ri på legendariske Pegasus og kvitt deg med rap, pop og rock ved å slå de onde Musical Titans i intense dansebattles. Det er kun én musikk som kan overleve, og Funk er gudenes musikk!