The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth er et action RPG-shooter med tunge Rogue-lignende elementer. Spillere vil følge Isaac på sin ferd og finne bisarre skatter som endrer Isaacs skikkelse, noe som gir overmenneskelige egenskaper og gjør at han kan bekjempe horder av mystiske vesener, oppdage hemmeligheter og finne veien til sikkerhet. The Binding of Isaac: Rebirth er den aller beste nye versjonen med en helt ny og effektiv spillmotor, nye håndtegnede pikselstiler, vakre visuelle effekter, helt nytt soundtrack av Ridiculon, samt hundrevis av design, redesign og forbedringer av seriens skaper, Edmund McMillen. Spilldetaljer: -4 MILLIARDER Seedede Runs! -20 Challenge Runs -450+ gjenstander, inkludert 160 nye ulåsbare -Analog Direction bevegelse og hastighet -Over 100 spesialiserte seeds -2-Player lokalt samarbeid -Over 200 figurer for samarbeid -10 spillbare figurer -100+ fiender -Over 50 sjefer, inkludert nye sjefer -Rom FULLE AV BÆSJ!