Star Wars KOTOR II
Det er en mørkets tidsalder. Sith Lords har brakt Jedi Order nær utryddelse. En enslig Jedi-ridder gjenstår: Deg. I kampen om å få kontakt med Kraften igjen, fører avgjørelsene dine deg til lysets eller mørkets side ... og påvirker alle omkring deg i Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords.