The Walking Dead: Michonne - Episode 1
I The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries finner vi den ikoniske, slagferdige rollefiguren fra Robert Kirkmans bestselgende tegneserie hovedrollen. Hun er hjemsøkt av fortiden og prøver å takle uforståelig tap og anger. Denne historien utforsker Michonnes fravær fra tegneserien i utgavene mellom nummer 126 til 139. I løpet av tre episoder av miniserien får spillerne utforske hva som førte Michonne vekk fra Rick, Ezekiel og resten av den trofaste gruppen hennes... og hva som førte henne tilbake.Last ned episode en av The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, et episodespill i tre deler fra skaperne bak The Wolf Among Us, The Walking Dead: A Telltale Games Series og Tales from the Borderlands.