Screencheat
Screencheat er det latterlige skytespillet på delt skjerm hvor alle er usynlige, så du må «screencheat» (ugle: se på motstanderens skjerm). Mestre et bredt spekter av våpen som dreper fienden umiddelbart: f.eks. en muskedunder, en bilmotor som skyter plasmaballer og en teddybjørn fylt med eksplosiver. Finslip ferdighetene dine i tidmodus og delta i rask og hektisk kamp med opptil åtte spillere i sofaen eller på nett. Med fargefulle kart, unike moduser og et stort antall tilpasningsmuligheter som helsprø mutatorer – Screencheat er det ultimate festskytespillet.