The Invisible Hours
The Invisible Hours er et komplekst mordmysterium der spilleren står fritt til å utforske et innviklet nettverk av sammenvevde historier i et stort herreslott. En gruppe fremmede mottar en merkelig invitasjon fra den mystiske oppfinneren Nikola Tesla, som tilbyr dem sjansen til å gjøre opp for sin mørkeste udåd. Når den siste gjesten ankommer Teslas isolerte laboratorium, finner de ham død – drept. Den vanærede svenske detektiven, Gustaf Gustav, sverger på å finne morderen blant de andre gjestene: en blind butler, en dømt morder, verdens mest berømte skuespillerinne, Teslas tidligere assistent, sønnen til en rik jernbanekakse og rivaloppfinneren Thomas Edison. Men det ligger mer bak fasaden hos hver av disse personene. Spilleren er usynlig, med friheten til å følge og observere alle i historien – eller utforske herskapshuset for å finne skjulte spor.