Away: Journey to the Unexpected
Velkommen til en hyggelig FPS! Et fargerikt eventyr som blander action, forhandlinger og bandittaktive elementer. Du spiller et barn som ikke er en helt eller en kriger. Likevel, med vennskapets kraft, vil du overvinne alle hindrene på din vei! Velg din vei gjennom nivåene, oppdag den muntre historien, og, fremfor alt, rekrutter allierte. Alle de sprø og mektige karakterene du møter kan spilles i førsteperson, og det er opp til deg å finne de rette svarene for å få dem på laget ditt! Idiotiske arbeidere, mysterier fra det ytre rom, forskrudde venner og raske kamper venter! Reis rundt i en fargerik verden med unik grafikk, med karakterer I 2D som lever i en 3D-verden. Nøst opp en morsom og munter historie, med akkurat riktig mengde bandittaktige elementer. Bli venn med og spill som et stort utvalg av underlige karakterer til det anime-inspirerte lydsporet komponert av Kazuhiko Naruse.