Lost Grimoires 2: Shard of Mystery
Like før sin egen kroning forsvinner den unge prins Fern med en mystisk jente. Den kongelige beskytterinnen, som også er læreren hans, får i oppgave å spore opp og hente ham hjem. Ved hjelp av kunnskap om alkymistiske mirakelmidler gjør beskytterinnen alt i sin makt for å redde prins Fern fra den livsfarlige trusselen som står for døren. Vil hun klare det? Kongerikets fremtid er i dine hender!