MONOPOLY PLUS
Fremtidens MONOPOL! Spill det klassiske spillet mens brettet våkner til liv. En hel 3D-by midt på brettet lever og utvikler seg mens du spiller. Du eier en miniatyrverden som feirer prestasjonene dine. Du kan endre reglene og tilpasse dem din egen spillespill. Bruk hastighetsterningen for et raskere spill, eller velg fra 6 faste regelverk. Spillet lar deg ta og vise frem bilder for en fin sosial spillopplevelse. Monopoly PLUS tar klassikeren opp på et nytt nivå!