Active Soccer 2 DX
Som en følge av den store suksessen til mobilversjonen, er Active Soccer series nå tilbake og tilgjengelig på Xbox One! Active Soccer 2 DX er et spennende top-down arkade fotballspill som gir en høytempo arkade-opplevelse, med fantastisk spillbarhet og forståelig lett-å-lære/vanskelig-å-mestre kontroller. Med Active Soccer 2 DX har du full kontroll på spillet, ingen forhåndsbestemte mål, ingen CPU-drevne avgjørelser! Active Soccer 2 DX har en komplett karrieremodus, bestående av mange internasjonale ligaer, cuper og turneringer. Forestill deg at du er manager for et engelsk 5. divisjonslag – du har et budsjett og ditt mål er å rykke opp til høyere divisjoner, ved å kjøpe spillere, lage taktikker, lede laget og spille ekte kamper! - Flerspiller-spill, opp til 8 lokale spillere - Karrieremodus som støtter 850 lag (klubb og nasjonal) fra hele verden, samt 22 000 spillere med individuelle evner - Klassiske lag og flere hundre legendariske spillere inkludert - Konkurranse-designer - Redigeringsprogram for lag - Varierte værforhold - Ulike kameravinkler: Du kan spille vertikalt horisontalt, eller med en diagonal synsvinkel - Soundtrack laget av Chris Huelsbeck - Utrolig gøy!