Fenix Furia
Fenix Furia sin mekanikk er unik men simpel – uendelig med hopp og slag parret med direkte restarts. Race gjennom hundrevis av stadig vanskeligere nivåer, med nye mekanismer som ild, is og hopp-portaler. Hvert nivå utfordrer med tiendels sekund av mulighet for å kjøre gjennom horder av ubarmhjertige fiender; enten møt hindringene gjennom prøving og feiling eller ta en pause for å mentalt planlegge den optimale ruten. Prøv å topp ledertavlene mens du hører på kul retro-inspirert musikk mens du erobrer en myriade av avhengighetsskapende utfordringer.