Abyss: The Wraiths of Eden
Oppdag og undersøk en glemt undervannsby som er bygget i art deco-stil. I denne gamle utopien skjuler det seg mange nifse hemmeligheter og overnaturlige krefter, og gjenlevningene av disse ligger på lur bak hvert et hjørne. Møt den eldgamle ondskapen som skjuler seg i de dypeste kamrene i Eden. Hold pusten og kast deg inn i spillet for å oppleve underverdenens undre selv.