Marlow Briggs and the Mask of the Death
En ny KRIGERRASE vender tilbake, forpliktet til å ødelegge fiendene av FRIHET! Den notoriske helten Marlow vek aldri unna fare eller problemer. Nå står han imidlertid ovenfor sin ULTIMATE utfordring. Etter å ha ankommet Mellom-Amerika er han nødt til å overvinne en industriell ondskap mens han er bundet til en eldgammel mayansk dødsmaske som ikke har hatt noen å snakke med på over 2000 år. Med dramatisk action og filmatisk spillgrafikk, henter Marlow Briggs inspirasjon fra de beste av storfilmer, tegneseriehelter og actionspill, med fokus på nådeløse og høyoktane kamper, eksotiske og farefulle omgivelser og episk spillhandling.