Portal Knights
Bevis hva du er i stand til som portalridder ved å øke nivået på figuren din, skape episke våpen og utslette fiender i sanntid i dette åpne actionsamarbeidsspillet i 3D. Utforsk dusinvis av vilkårlig genererte øyer! Bygg nesten hva som helst! I en verden revet i stykker av Bruddet og terrorisert av Den forlorne konge, er du og vennene dine dens eneste håp! – Rollespillfigurklassene kriger, skogsvokter og magiker. – Taktisk actionkamp. – Storslåtte sjefskamper. – Reis gjennom tilfeldig genererte sandkasseverdener i 3D. - Møt landets fargerike innbyggere, fullfør oppdragene deres og rekrutter dem til hjemmet ditt. - Sett sammen din egen øy! Skap UTROLIGE bygninger raskt og enkelt i Kreativ modus! – Utvinn og samle ressurser du finner for å utvide arsenalet og forsyningen din. – Bygg et hjem med dusinvis av materialer og møbler. – Bli med venner i samarbeidsmodus for 4 personer og delt skjerm for 2 personer. – Tilfeldige hendelser.