Wheels of Aurelia
Et historiespill satt til en landeveistur i 70-tallets Italia. Følg historien til Lella, en rastløs dame som kjører på veiene langs Italias vestkyst: den berømte «Via Aurelia». Dette er interaktivt fiksjon i form av et isometrisk kjørespill med fokus på gjenspillbarhet: Alle gjennomspillinger varer rundt 15 minutter, og det finnes 16 ulike slutter å utforske. Italia var på 1970-tallet en tid herjet av terrorisme, kidnappinger og politisk uro. Basert på valgene dine og stedene du besøker, kan du ende opp i biljakter, ulovlige gateløp eller anspente diskusjoner med en katolsk prest – med mye mer fra karakterer du aldri tidligere har møtt i videospill.