Masquerade: The Baubles of Doom
Masquerade er et actionfylt eventyrspill som finner sted i fantasiverdenen The Realm, og er sentrert rundt kampen om de mytiske druidekulene, de mektigste kulene i hele verden. Det sies nemlig at den som eier kulene kan herske over alle. Fra fremmede kyster kom klovnene, en hær av dystre galninger fast bestemt på å finne kulene. Slik starten den store klovneinvasjonen. Bli med Jaxx, den vittige hoffnarren, og hans vakre og mystiske medsammensvorne, Comedia. Med et kart som avslører kulenes hemmelige oppholdssted, befinner Jaxx og Comedia seg snart på flukt fra klovnehæren. Comedia er fanget, så du må lede Jaxx for å redde henne OG sikre at kartet ikke faller i hendene på disse djevelske, onde, nådeløse og avskyelige klovnene!