OlliOlli2: XL Edition
Den ikoniske skateren tar i bruk grønnskjermen med en heftig ny stil, og tar deg med fra gata til noen av de villeste stedene som har dukket opp på en storskjerm. Oppfølgeren gir deg helt nye ramper og episke åser, med plass for enorme hopp og nivåer med flere ruter. I tillegg er kombosystemet i OlliOlli utvidet med manuals, reverts, revert-manuals og grind-switching, så du har enda bedre kontroll enn noensinne. Spill med venner i "Combo-Rush", en lokal flerspillermodus for 2–4 spillere. Utfordre motstandere i 100 forskjellige nivåer, og ta komboer som sender deg til toppen av resultatlistene! MERK: Prestasjoner er deaktivert i Combo-Rush. For å bygge prestasjoner, må du spille i enspillermodusene! OlliOlli2: XL Edition introduserer en helt ny friskating-modus: store, chille brett der du kan trene, øve på eksperttriks eller bare cruise og slappe av som aldri før.