Assetto Corsa Ultimate Edition
Dette er den mest komplette versjonen av den kritikerroste kjøresimulatoren, med alt nedlastbart innhold og alle oppdateringer gitt ut for spillet (Prestige pack, Porsche Pack 1-2-3, Red Pack, Ready To Race, Japanese Pack & Ferrari 70th Anniversary) Velg blant 178 møysommelig detaljerte biler – håndtering- og prestasjonsmodelleringen er hentet fra data og telemetri fra ekte kjøring – og 16 legendariske baner (blant annet Spa Francorchamps, Nürburgring-Nordschleife, Laguna Seca og mange flere) med 33 ulike banekonfigurasjoner – alle gjenskapt med laserskanning. Boltre deg i alle racemodusene i enspillermodusen eller konkurrer med venner i flerspillermodusen på nett. Tilpass kjøreopplevelsen ved å justere håndteringen og raceinnstillingene etter din egen kjørestil. Med den avanserte fysikkmotoren basert på ekte biler, leverer Ultimate Edition en realisme man aldri har sett maken til.