Dragon's Dogma: Dark Arisen
I det kritikerroste action-RPG-spillet Dragon’s Dogma: Dark Arisen kombineres spennende og dyptfølt kamp med friheten til å utforske den store åpne verdenen Gransys i 1080p HD-grafikk. Velg mellom ni ulike klasser og legg ut på eventyr sammen med tre KI-partnere kjent som Pawns. Med det omfattende kampsystemet kan du bruke knusende ferdigheter og magi i kamp mot fabelmonstre, eller klatre opp på dem for å angripe på nært hold. Alt tidligere utgitt betalt nedlastbart innhold følger med, så dette er definitivt den beste utgaven av Dragon’s Dogma: Dark Arisen.