Syberia 3
Tre inn i en fortryllende verden med Benoit Sokals siste mesterverk. Kate Walker blir funnet dødende ved bredden av en elv av medlemmer av Youkol-stammen, et nomadisk folk som følger sine trekkende snøstrutser. Sammen, fanget i den lille byen Valsembor, må de finne en vei videre på sin reise, i et kappløp mot sine fiender og uventede hindringer. For ikke å nevne Kates fortid, som er i ferd med å innhente henne … En verden breddfull av eksepsjonell fortellerkunst, skapt og tegnet av Benoit Sokal og med musikk av Inon Zur. Oppdag en fortryllende verden full av mysterier og liv, som du kan utforske til ende i 3D. Lev deg inn i historien, de originale tankenøttene, og mysteriene som denne uforglemmelige heltinnens eventyr byr på.