FeardemicAction og eventyr
Travel through the abandoned underground levels of Banban's Kindergarten in Garten of Banban 1, 2, 3, 4, 6 and 7. Discover the truth hidden behind the colorful rooms to find your missing child. Will you be able to survive in this unfamiliar place? Life is easier with friends: Banban and the Friends mascot Gang is waiting for you. Will you be able to get to know them better? Make new connections in the facility, but beware - the lower you go, the harder it may get to find a friendly face. The history of Banban's Kindergarten: Banban’s Kindergarten was once the go-to kindergarten for any parent who needed their children to attend a reputable learning facility. Everything changed when, one day, everyone vanished from the place. What happened? In search of your missing child, you will have to find the answer yourself. Survive the levels of the establishment: Delve deeper and explore the mysterious levels of the building. But be careful - some of those rooms haven't been visited by a human for quite some time, and they may hide things that should remain hidden... Explore with your flying companion: Everything's better when you have a friend to share with. Use your handy drone to help you navigate and proceed through the facility, as well as have it keep you company when you are feeling lonely and scared, which you will be feeling a lot. FEATURES - The whole gang's here - Meet new friends and don't get lonely! - Me, myself, and my drone - Let your trusty electric friend help you! - Solve the mysteries - Complete the mind-bending puzzles to progress through the underground! - Don't turn back - There is only one way - down!