Crossout – Steel shield bundle
— Panserbil: «Mark XO»; — Unike stridsvognbelter av episk sjeldenhet: «Goliat» (2 stk.); — Våpen: Frontmaskinpistoler av spesiell sjeldenhet «M-25 Vokter» og episk kanon «Bøddel 88 mm»; — Kabin: «Kjeveknuser»; — Portrett: «Gamle Mitch»; — Unikt hologram; — Unik sprayboks «Beskyttende dekke»; — Nytt klistremerke «Ørn og skjold»; — Tidlig tilgang til en ny strukturdel: «Fuglekongen»; — Unik bakgrunn og logo til profilen; — Maks antall deler økt til 65. — 3400 spillmynter. Livet i ødemarken har kostet Mitchell mye. Mange år har gått siden han erstattet sin far i førersetet til den gamle tanksen hans. I all den tid har han fulgt sine egne regler — aldri angrip først — til tross for det faktum at det er en farlig regel å følge i ødemarken. Gamle Mitch har stått ved randen av døden mange ganger, og tanksen hans har blitt reparert så ofte at den ikke ser ut som den gjorde før — hverken på utsiden eller innsiden. Men én ting har forblitt uten endringer — stålviljen til de uskyldiges forsvarer, som vender tilbake til slagmarken etter alle enhver skade og alltid klar til å lede så mange folk bort fra faresonen som mulig. Den unike panserbilen i pakken er kjent for sin perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik sette bilen i garasjen din: Gå til «Pakker»-fanen, velg den ønskede panserbilen og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 65. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Unike portretter er en ypperlig mulighet til å skille deg ut blant overlevende. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!