MXGP 24 - Fox Holeshot Edition
Forhåndsbestill MXGP 24 Fox Holeshot-utgave og motta alle spillets eksklusive DLC. 4 Fox Racing livrier, 1 sett med 63 klistremerker og 1 MXGP TV "Arkivpass" *du trenger en gyldig MyNacon-konto for tilgang til “arkivpass”. Opprett en MyNacon-konto for å oppnå en MXGP TV “Arkivpass”-kode Sjekk ut 4 eksklusive Fox Racing-antrekk: - Fox 50ende feiring - Fox Flexair Energi - Fox 180 Følelse - Fox 360 Søtti 4 Etter en treårig pause er det offisielle MXGP-spillet tilbake. Alle de offisielle syklene og 20 banene i 2024-mesterskapet er på plass for å gi deg en komplett mesterskapsopplevelse. Spill som favorittrytterne dine, for eksempel Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux og Andrea Adamo i kategoriene MXGP og MX2. Mer enn 50 ryttere er tilgjengelig, inkludert ryttere fra offisielle lag som Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic og Beta MRT. Den omfattende karrieremodusen gjør at du kan leve deg helt inn i mesterskapet. Håndter utviklingen til teamet ditt, tidsplanen og rivaler. Start som en amatørrytter med mål om å rekrutteres av et MX2-team. Deretter handler det om å oppnå utmerkede resultater for å bli tatt ut til et MXGP-team. Kjør fritt rundt på treningsbanen på 4 km² for å forbedre teknikken og teste ut sykkelen på seks ulike baner og i ulike terreng. MXGP er et realistisk spill som bruker avansert fysikk til å gi intense kjøreopplevelser, samtidig som det har brukervennlige kontroller slik at nybegynnere raskt kan forbedre seg. Spillere med mer konkurranselyst kan bli med i flerspillermodus på nett og konkurrere mot de beste rytterne i verden.