PGA TOUR 2K21
Spill mot proffene. Spill med gjengen din. I PGA TOUR 2K21 kan du spille etter reglene eller lage dine egne! HELT NY PGA TOUR CAREER MODE Vis at du har det som skal til for å vinne FedEx-cupen. Prøv deg mot PGA TOUR-proffene i din helt egne karriere, og vinn belønninger og utstyr underveis. PGA TOUR-PROFFER OG NYE BANER Spill mot Justin Thomas og 11 andre ledende proffer på fantastiske baner fra virkeligheten, slik som TPC Sawgrass, East Lake Golf Club og flere. BYGG DIN MYPLAYER OG DRØMMEBANE Lag og sett ditt eget preg på din MyPLAYER med utstyr og antrekk fra kjente og kjære merker Design din ultimate bane ved hjelp av tusenvis av tilpasningsmuligheter. BLI KONGEN AV GREENEN UANSETT FERDIGHETSNIVÅ Dra nytte av veiledninger og slagforslag i sanntid, og bli en mester med Distance Control (avstandskontroll), Putt Preview (forhåndsvisning av putter) og mer. Er du proff allerede? Bli en mester med Pro Vision (proffblikk), Distance Control (avstandskontroll), Putt Preview (forhåndsvisning av putter) og andre nyvinninger. LA FESTEN BEGYNNE Innta linksbanene med venner ved å spille lokale og nettbaserte kamper som Alt-Shot, Stroke Play, Skins og 4-Player Scramble. LAG DINE EGNE REGLER Ta kontroll over klubbhuset ditt med nettsamfunn. Kjør hele sesonger og turneringer og vinn heder og ære på banen. Lag egne kvalifiseringsregler og angi handikap og turneringsoppsett. DE MEST REALISTISKE BANENE NOENSINNE Takket være ekte skanninger blir både fairway, green, bunkere, trær, vann og dammer livaktige! En virkelighetsnær TV-presentasjonspakke for PGA TOUR med stilig grafikk, dynamiske klipp og et sømløst reprisesystem – og kommentatorduoen Luke Elvy og Rich Beem loser deg trygt gjennom det hele.