Defunct
Støtter Xbox Play Anywhere: Spill på både Xbox One og Windows 10-PCer uten ekstrakostnader. Defunct er et indie-eventyrspill med fokus på flyt, hastighet og en engasjerende verden. Du er en ødelagt robot som ved uhell faller ut av et enormt frakteskip på en jord uten mennesker, med bare roboter. Kom deg tilbake til skipet før det er for sent! Du har en motor som bruker tyngdekraften Den brukes til å lage tyngdekraft rundt deg og er hovedkilden til hastigheten. Bruk den i nedoverbakker for å akselerere. Men hvis du bruker den i oppoverbakker, sakker du ned. Verden er også full av ulike hastighetsøkninger som Enerjuice. Plukk dem opp og bruk dem til å kjøre raskere.