Bethesda SoftworksRollespill
Bethesda Game Studios, skaperne av Skyrim og Fallout 4, ønsker deg velkommen til Fallout 76. Det er 25 år siden bombene falt. Du og de andre i hvelvet – nasjonens beste og mest intelligente – stiger ut i et radioaktivt Amerika på Reclamation Day i 2102. Spill alene eller med andre, og utforsk, bygg og nedkjemp ødemarkens største trusler. Legg ut på en oppdagelsesreise gjennom en stor ødemark ødelagt av atomkrig i dette åpen verden-tillegget for flere spillere til Fallout-historien. Opplev den største og mest dynamiske verdenen i det legendariske Fallout-universet til dags dato. Begi deg til et forlatt Enclave Research-laboratorium og bryn deg på vanskelige trefninger i Fallout 76s første raid: The Gleaming Depths. Tar du seieren, får du nye spillertitler og firestjerners legendarisk utstyr, og du kan ønske nye C.A.M.P.-kjæledyr velkommen til hjemmet ditt i Wasteland! Oppslukende oppdrag og engasjerende figurer Avdekk hemmelighetene i Vest-Virginia ved å spille gjennom et fengslende hovedoppdrag som starter idet du forlater Vault 76. Bli venn med eller svik nye naboer som har kommet for å gjenoppbygge, og opplev Appalachia fra innbyggernes perspektiv. Sesonger Ta deg gjennom hver sesong og lås opp gratis belønninger som forbruksgjenstander, C.A.M.P.-gjenstander og mer ved å fullføre kortvarige utfordringer. Rollespill med flere spillere Lag en figur med S.P.E.C.I.A.L.-systemet, opparbeid deg et rykte, og ban deg vei gjennom den nye ødemarken med hundrevis av steder å utforske. Et nytt og unikt Fallout-eventyr venter, enten du reiser alene eller sammen med venner. Et praktfullt fjellområde Historien utspiller seg i Fallout 76-verdenen, som byr på seks ulike regioner i Vest-Virginia. Hvert område byr på ulike belønninger og risikoer – fra fjellene i Appalachia til de stinkende slettene i Cranberry Bog. En ny amerikansk drøm Bruk den flunkende nye Construction and Assembly Mobile Platform (C.A.M.P.) til å bygge og utforme forskjellige gjenstander hvor som helst i verdenen. C.A.M.P. gir deg ly, forsyninger og sikkerhet når du trenger det. Du kan til og med rigge til en butikk og utveksle varer med andre overlevende. Fallout Worlds Spill deg gjennom unike eventyr i Appalachia med Fallout Worlds – et sett i stadig utvikling der du kan bruke egendefinerte innstillinger for å spille Fallout 76 på unike måter.