GoNNER WIN10
GoNNER er et dødsvanskelig, prosessuelt generert plattformspill i 2D med roguelike-elementer. Den misforståtte Ikk legger ut på en reise for å muntre opp sin eneste venn – den gigantiske hvalen Sally, som er blitt skylt i land – ved å finne de riktige gjenstandene på mørke og skumle steder i nærheten. Med Døden som læremester og materialforvalter må Ikk ta seg gjennom et evig foranderlig land med lumske skapninger som verken liker ham eller vennen Sally. Prosessuelt genererte omgivelser, utfordrende bosser, hemmeligheter og flere avslutninger venter når Ikk satser alt – til og med livet – for å gjøre vennen glad igjen. Ikke mist hodet!