Det offisielle dataspillet for motocross-mesterskapet er tilbake! Hopp på motorsykkelen og la adrenalinet strømme i denne nye spillopplevelsen. Ta kontroll: oppdag hva som er nytt i den offisielle spillserien. DU ER MESTEREN Utfordre alle førerne, motorsyklene og lagene i 2020-sesongen for kategoriene MXGP og MX2. Vekk din indre fartsdemon og kjemp deg frem til å bli mesteren du alltid har drømt om å være. DESIGN DINE EGNE HOPP Lag den perfekte banen med den revolusjonerende nye redigeringsfunksjonen. Velg blant forskjellige innstillinger, lek med de nye høydenivåene og del kreasjonene dine med nettsamfunnet. PLAYGROUND OG WAYPOINT-MODUS Tren opp ferdighetene dine i treningsområdet, som er inspirert av de fantastiske, norske fjordene, og utforsk det utrolige landskapet. Ta konkurransen til et helt nytt nivå med Waypoint-modusen! Lag din egen rute ved å sette ut sjekkpunkter på bakken. Del de beste tidene dine på nett for å tjene poeng som gir progresjon i spillet! ONLINE KONKURRANSER De nye, dedikerte serverne løfter flerspilleropplevelsen til et helt nytt nivå. Meget pålitelig forbindelse, null latens og svært høy båndbredde. Ingen unnskyldninger nå, utfordringene venter! EKSTREME TILPASNINGSMULIGHETER Slipp fantasien fri og få toppresultater ved å tilpasse motorsykler og førere med over 110 offisielle merker. Det er ikke bare for syns skyld. Valgene du tar, påvirker ytelsen.