Kaze and the Wild Masks
I Kaze and the Wild Masks reiser du gjennom det klassiske 90-tallet på Crystal Islands i plattformstil. Spill som Kaze og redd vennen din Hogo fra en forbannelse som sprer kaos rundt på øyene. Møt rasende levende grønnsaker ved å ta kreftene til Wild Masks. Slå voldsomt som en tiger, svev gjennom himmelen som en ørn, sprint som en øgle og herske over havet som en hai.